لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوءتفاهم احتمالی، هنگام تحویل کالا، حتما موارد ذیل را رعایت فرمایید:

اقدامات لازم پس از باز کردن بسته بندی؛

چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از قبیل روشن نشدن و هر گونه معایب ظاهری از جمله شکستگی، خراشیدگی و … باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از 72 ساعت از زمان تحویل، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد. پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید.

پس از دریافت مرسوله؛

هنگام تحویل گرفتن ، قبل از باز کردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل و رنگ درج شده در سفارش، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا 24 ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به کابین کار و تعویض آن صورت گیرد. در این حالت هزینه بازگشت و ارسال مجدد کالا برعهده فروشگاه می باشد.