لطفا جهت جلوگيري از بروز هرگونه سوءتفاهم احتمالي، هنگام تحويل کالا، حتما موارد ذيل را رعايت فرماييد:

اقدامات لازم پس از باز کردن بسته بندي؛

چنانچه بعد از باز کردن بسته بندي، مشخص گرديد کالا داراي معايبي از قبيل روشن نشدن و هر گونه معايب ظاهري از جمله شکستگي، خراشيدگي و … باشد، خريدار موظف است ظرف کمتر از 72 ساعت از زمان تحويل، با تيم خدمات مشتريان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد. پس از اطلاع مشتري و پيگيري تيم خدمات مشتريان و درصورت تاييد کارشناس فني مبني بر بازگرداندن کالا، شما مي توانيد کالاي خود را طبق شرايط ذکر شده در فرآيند بازگشت کالا، بازگردانيد.

پس از دريافت مرسوله؛

هنگام تحويل گرفتن ، قبل از باز کردن کالا، اطلاعات درج شده روي بسته را با دقت مطالعه فرماييد تا با مدلي که شما انتخاب کرده ايد مطابقت داشته باشد درصورت وجود مغايرت در مواردي از قبيل: مدل و رنگ درج شده در سفارش، بايد از باز کردن بسته بندي خودداري نموده و مغايرت را حداکثر تا 24 ساعت به تيم خدمات مشتريان اطلاع داده تا مشکل شما در سيستم ثبت و هماهنگي هاي لازم جهت فرستادن کالا به کابين کار و تعويض آن صورت گيرد. در اين حالت هزينه بازگشت و ارسال مجدد کالا برعهده فروشگاه مي باشد.

فهرست
X